فراخوان نخستین جشنواره تئاتر "من و روز‌های کرونایی" ویژه کودکان و نوجوان به منظور گردآوری و برگزاری مسابقه برای انتخاب بهترین آثار فیلم تئاتر‌های موبایلی کودکان و نوجوانان در مشهد منتشر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد -  آرش خیرآبادی گفت: نخستین جشنواره تئاتر "من و روز‌های کرونایی" به همت این موسسه و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی ویژه کودکان هشت تا ۱۱ سال و نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال توسط این موسسه برگزار می‌شود.

کودکان و نوجوانان واجد شرایط از امروز و همزمان با انتشار فراخوان این جشنواره می‌توانند فیلم تئاتر‌های کوتاه موبایلی (حداکثر ۶۰ ثانیه) خود را از طریق صفحه اینستاگرام به نشانی shamyelarts@ ارسال کنند.

وی آخرین مهلت ارسال آثار و اعلام نتایج بررسی آثار رسیده به جشنواره "من و روز‌های کرونایی" را اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ عنوان کرد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی گفت: با توجه به بازخوردی که از فعالیت‌های این کانون برای ترغیب کودکان و نوجوانان در فضای مجازی در ایام شیوع کرونا در قالب پویش‌های مختلف قصه گویی و لالایی با موضوعات مختلف داشتیم، جشنواره "من و روز‌های کرونایی" نیز می‌تواند رویدادی قابل توجه در این راستا باشد.

ابراهیم زره ساز گفت: کودکان و نوجوانان قرار است در قالب یک دقیقه کار فیلم موبایلی، خلاقیت‌های خود را در ارتباط با موضوعات جنبی مرتبط با کرونا مانند نظافت، شست و شو و کتابخوانی به منصه ظهور برسانند و امیدواریم تا اردیبهشت ماه سال آینده شاهد دریافت ویدیو‌های بسیار خوبی در این زمینه باشیم.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.