معاون دادستان عمومی و انقلاب یاسوج گفت: یک دستگاه تریلر حامل مشروبات الکلی خارجی قاچاق که در مخزن تریلر جاسازی و قاچاق شده بود، توقیف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - اسماعیل مسعودی کوشک گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی که چند هفته ای است در استان با حضور دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی ،انتظامی و نظامی شروع شده، هر روز شاهد موفقیت های این طرح اجتماعی امنیتی هستیم.

او گفت: همه جامعه در برابر امنیت احساس مسئولیت می کنند و چنانچه افرادی قصد برهم زدن نظم و امنیت حاکم بر جامعه را داشته باشند نه تنها حکومت بلکه آحاد مردم احساس وظیفه می نمایند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: ارزش ریالی محموله قاچاق مشروبات الکلی بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال است.

مسعودی کوشک گفت: با ادامه اقدامات قاطع دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و بعد از اینکه هفته گذشته خودروی حامل محموله قاچاق چند هزار قبضه ای سلاح سرد توقیف و متهم بازداشت شد، بار دیگر با اقدامات قضایی و تلاشهای شبانه روزی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ضربه مهلکی به قاچاقچیان مشروبات الکلی خارجی وارد شد.

او گفت: در این اقدام قاچاقچیان در یک دستگاه تریلر، مشروبات الکلی خارجی قاچاق را با ارزش ریالی بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در مخزن یک دستگاه تریلر جاسازی و قاچاق کرده بودند، که متهم بازداشت و خودرو توقیف شد.

مسعودی کوشک با بیان به اینکه بسیاری از اقدامات موفقیت آمیز این طرح مرهون گزارشات مردمی است، گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی تا پایان سال اجرا و دستاورد این مهم به اطلاع هم استانی ها خواهد رسید.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.