فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی سر آغاز حاکمیت ارزش‌های معنوی در جامعه است گفت: دهه فجر بخشي از تاريخ سربلندي و عزت ماست.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - سردار دلاور القاصی مهر  گفت: هدف و انگیزه مردم ایران از انقلاب اسلامی، نابودی ظلم، استبداد و استکبار، برپایی حکومت عدل الهی، اجرای احکام اسلامی به عنوان معروف، و جلوگیری از وابستگی به بیگانگان به عنوان منکر بود که همان انگیزه و هدف امام حسین  از قیام عاشورا به شمار می‏ آمد.

سردار القاصی مهر در جمع کارکنان انتظامی استان ایلام  گفت: انقلاب اسلامی را منادی آزادی خواهی و استقلال طلبی در جهان و اسوه تمامی ملت‌های آزاده در اقصی نقاط گیتی دانست.

او  گفت: وحدت کلمه و حضور مردم در صحنه‌های مختلف رمز دوام و ثبات این انقلاب است که با خون هزاران شهید آبیاری شده و امروز به ثمر نشسته است.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت : پیروی از ولایت و ایستادگی و مقاومت، تنها راه دفاع از اسلام و حفظ دستاورد‌های انقلاب است.

سردار القاصی مهر، پیروزی انقلاب اسلامی را بزرگترین واقعه عصر حاضر عنوان کرد و گفت: کارکنان انتظامی تا آخرین قطره خون و با ایثار و فداکاری در کنار مردم و پشتیبان ولایت فقیه بوده و اجازه کوچکترین تعرض به دشمنان اسلام را نخواهند داد.

او گفت: باید برکات و دستاورد‌های انقلاب به نسل‌های آینده منتقل شود، و مسئولان باید در این حوزه با نشر ارزش‌ها و حقایق انقلاب، اجازه ندهند تا دشمنان، جوانان این مرز و بوم را به انحراف بکشانند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.