رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: شعار اصلی مراسم امسال «جشن ملی۱۴۰۰» و محور اساسی برنامه های ما «امید و وحدت» است.

باشگاه خبرنگاران جوان -  سید نظام‌الدین موسوی گفت: این هفته با هماهنگی با ستاد مرکزی مقابله با کرونا، تصمیم گرفته می شود که برنامه ۲۲ بهمن را چگونه برگزار کنیم.

به گفته موسوی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن مراسم های مختلف داریم؛ تاکید داریم که همه جشن ها تبلور وحدت همه اقشار، اصناف، اقوام و ادیان کشور باشد. شعار اصلی مراسم امسال «جشن ملی۱۴۰۰» و محور اساسی برنامه های ما «امید و وحدت» است.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی اضافه کرد فردا مراسمی در فرودگاه مهرآباد، محل جلوس امام در بهشت زهرا و حرم امام خمینی برگزار می شود، مراسم از ساعت ۹ فردا آغاز می شود. یکی از مسئولان در فرودگاه مهرآباد سخنرانی می کند، در مسیر حرکت امام از فرودگاه امام تا بهشت زهرا رژه موتوری خواهیم داشت‌ و این مسیر توسط بالگرد، گلباران می شود.

موسوی گفت فردا زنگ انقلاب در ۱۱۰ هزار مدرسه و ناقوس کلیساها هم به صدا در می آید. در همه این مراسم اصول بهداشتی رعایت می شود و با ستاد مقابله با کرونا هماهنگی کرده‌ایم و دستورالعمل ها را رعایت می کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
بجا ایی تصمیمات بفکر مردم باشید گرونی روزانه ... ۳ روز پیش برنج خریدم ۳۱۰ امروز شد ۴۰۰ هزار تومن کیسه ۱۰ کیلویی خدا روخوش میاد مردم چطو زندگی کنن ب ولا مرگ بهتر از زندگی کردن
آخرین اخبار