دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: بیش از ۲هزار برنامه ویژه دهه فجر در نقاط مختلف استان اجرا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- تیمور یزدانشناس گفت: جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی ساعت ۹:۳۳ دقیقه صبح سه‌شنبه ۱۲ بهمن همزمان با سالگرد لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، آغاز خواهد شد.

به گفته او، رژه موتورسواران از فرودگاه شهدای بوشهر، نواختن زنگ مدارس، به صدادرآمدن بوق کشتی‌ها و خودرو‌ها آغازگر برنامه‌های دهه فجر خواهد بود.

دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: برنامه‌های دهه فجر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با شعار «جشن ملی - ۱۴۰۰» برگزار می‌شود.

یزدانشناس از فعالیت ۲۲ کمیته ستاد دهه فجر در استان خبر داد و از مردم دعوت کرد که در برنامه‌ها حضوری باشکوه داشته باشند.

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر استانداری بوشهر نیز گفت: همزمان با دهه فجر۶۴ طرح گازرسانی در این استان به بهره برداری می‌رسد و ۳۵ روستا و ۲۵ واحد صنعتی از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

جواد لقمان‌زاده گفت: ۱۹ طرح نیز در حوزه ارتباطات با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود و طرح‌های کمیته امداد امام خمینی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.


بیشتر بخوانید


به گفته او، به همین مناسبت میز خدمت مسئولان در جایگاه‌های نماز جمعه برپا خواهد شد و استاندار بوشهر با حضور در ۱۰ شهرستان استان  با مردم دیدار خواهد کرد.

دبیر امور شهری و شهرداری‌های ستاد دهه فجر استان بوشهر نیز گفت: همزمان با دهه مبارک فجر برنامه هر خانه یک پرچم در همه شهر‌های استان بوشهر اجرا می‎‌شود.

هوشنگ رستم‌پور گفت: به این مناسبت ۱۵ طرح با اعتبار ۷۴ میلیارد تومان در شهرهای استان آغاز و ۱۰۴ طرح نیز با اعتبار ۱۶۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بهره‌برداری می‌شود.

او، برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری، غبارروبی قبور مطهر شهدای والامقام، دیدار با خانواده معظم شهدا، آذین‌بندی و نورافشانی را از دیگر برنامه‌ها برای بزرگداشت دهه فجر در شهرهای استان عنوان کرد.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: دهه فجر ، فجر 1400
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.