همزمان با ایام‌الله دهه فجر، بیش از ۹۰ پروژه مختلف در شهرستان زرند با اعتباری بالغ بر۳۳ هزارمیلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -  همزمان با ایام‌الله دهه  فجر، بیش از ۹۰ پروژه مختلف عمرانی، ورزشی، صنعتی، معدنی، تولیدی، خدماتی، بهداشتی، گاز رسانی، برق رسانی و توسعه مخابرات و آبرسانی در زرند و ریحان شهر، خانوک، یزدان اباد و شهر سیریز با اعتباری بالغ بر۳۳ هزارمیلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود؛ که این اعتبارات نسبت به سال قبل ۴۰ برابر افزایش داشته است.

 علی صادق زاده فرماندار زرند گفت: ۸۰ درصد طرح‌ها در مناطق روستایی قرار گرفتند .

فرماندار زرند مهمترین طرح قابل افتتاح را طرح توسعه معادن ذغالسنگ گله توت و چناروئیه و همچنین مهمترین طرح صنعتی را آغاز عملیات اجرایی توسعه فولاد زرند نامید.

به گفته‌ی صادق زاده بیش از ۷۰ درصد طرح‌های دهه مبارکه فجر در شهرستان زرند توسط بخش خصوصی اجرا شده است که با بهره برداری داری از آن‌ها بیش از ۳۰ هزار خانوار شهری و روستایی از مزایای آن‌ها بهرمند می‌شوند.

او می‌گوید: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برپایی نمایشگاه عکس و خوشنویسی، به صدا درآمدن زنگ انقلاب، و غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا زرند، ریحان شهر، خانوک، یزدان اباد و شهر سی ریز از جمله برنامه‌های دهه فجر در شهرستان زرند است.

انتهای پیام/س

برچسب ها: افتتاح طرح ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار