رئیس گروه هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت : بلیت فروشی جشنواره فیلم فجر از امروز (یازدهم بهمن) آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- جمال برفی گفت : در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر کرمانشاه میزبان اکران تعدادی از فیلم‌های جشنواره خواهد بود.

به گفته رئیس گروه هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه امسال ۱۶ فیلم جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه اکران می‌شود.

 اکران فیلم‌های جشنواره از ۱۵ بهمن آغاز می شود این جشنواره در استان تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.

 بلیت فروشی فیلم‌های این جشنواره از امروز (۱۱ بهمن) آغاز شده علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت‌هایی مانند www.cinematicket.ir و www.gisheh۷.ir مراجعه کنند.

فعلا قیمت قطعی اعلام نشده، اما قیمت بلیت‌ها حداقل ۲۰ هزار تومان خواهد بود و ممکن است افزایش یابد.

اکران فیلم‌ها در دو سینمای آزادی و فرهنگ انجام می شود در تلاشیم که سینما "بیستون" را هم به لیست سینما‌های اکران کننده فیلم‌های فجر در استان اضافه کنیم.

به دلیل لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی ۵۰ درصد ظرفیت سینما‌ها باید مورد استفاده قرار گیرد که در همین راستا ظرفیت سینما آزادی ۲۵۰ صندلی و سینما فرهنگ حدود ۱۸۰ صندلی خواهد بود.

سانس‌های اکران فیلم در این دو سینما ساعت ۱۸ و ۲۰:۳۰ است این سانس‌ها بصورت ضربدری در دو سینما آزادی و فرهنگ خواهد بود، یعنی فیلمی که ساعت ۱۸ در سینما آزادی اکران می‌شود، ساعت ۲۰:۳۰ همان روز در سینما فرهنگ اکران خواهد شد و برعکس .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.