فرماندار میامی گفت: ۴۱ طرح عمرانی و اقتصادی در دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال در میامی بهره برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان - احمد ملایری گفت: بیشترین طرح‌های افتتاحی امسال به جهاد کشاورزی شهرستان میامی با ۱۵ طرح و اعتباری حدود ۶۰ میلیارد ریال اختصاص دارد.

 اداره راه و شهرسازی ۲ طرح به مبلغ ۱۱۲ میلیارد ریال، اداره منابع طبیعی و آبخیزداری یک طرح به مبلغ ۲۱میلیاردو ۶۷۰ میلیون ریال، بنیاد مسکن چهار طرح به مبلغ ۱۲میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال اعتبار  در سطح شهرستان طرح آماده بهره‌برداری دارند.

 در سطح دهیاری‌های بخش کالپوش و مرکزی نیز ۶ طرح بااعتبار ۳۰ میلیارد ریال، اداره امور عشایری یک طرح به مبلغ یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال، آب و فاضلاب یک طرح به مبلغ با ۸۵ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال، برق منطقه‌ای یک طرح به مبلغ ۳۰۲ میلیاردو ۸۴۰ میلیون ریال، توزیع برق هفت طرح به مبلغ ۱۳۰ میلیاردو ۷۷۰ میلیون ریال، کمیته امداد ۲ طرح به مبلغ ۲۴ میلیارد ریال و نوسازی مدارس یک طرح به مبلغ ۴۳ میلیارد ریال بذای افتتاح در دهه فجر دارند.

 این طرح‌ها با اعتبار ۴۳۷میلیاردو ۸۳۰ میلیون ریال در بخش‌های مختلف کلنگ زنی می‌شود.

اداره آب و فاضلاب با پنج طرح، توزیع برق با ۲طرح، اداره منابع طبیعی با ۲طرح، شهرداری رضوان با یک طرح، نوسازی مدارس با یک طرح و اداره راه و شهرسازی با ۲طرح، عملیات اجرایی طرح‌های خود را آغاز می‌کنند.

 طرح‌های کلنگ زنی امسال به نسبت سال گذشته ۲ برابر رشد داشته است.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر اقدامات انجام شده در ناحیه صنعتی بخش کالپوش، گفت: برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال جهت آغاز عملیات اجرایی اختصاص یافته است.

 ۵۳۰ میلیارد ریال در راستای محرومیت زدایی و ۵۰ میلیارد ریال جهت پیشبرد توسعه روستایی اختصاص یافته است.

۳۹ طرح با اعتبار ۲۷۱ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال سال گذشته در میامی به بهره برداری رسید.

شهرستان میامی با ۲بخش مرکزی و کالپوش با جمعیتی حدود ۴۰ هزارتن در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.