برنامه‌های دهه فجر در بوشهر با صدای زنگ انقلاب در مدارس و نواخته شدن بوق کشتی‌ها آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- برنامه‌های دهه فجر مانند سال‌های گذشته ساعت ۹:۳۳ امروز همزمان با سالگرد لحظه ورود بنیان‌گذار انقلاب اسلامی به میهن در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ آغاز شد.

در این زمان زنگ انقلاب در مدارس طنین‌انداز، و بوق شناور‌ها در شهر‌های ساحلی به ویژه بوشهر نواخته شد.

در بوشهر زنگ انقلاب با حضور مسئولان استانی در مدرسه فرزانگان به صدا درآمد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در این مراسم گفت: پس از آن که استکبار جهانی وارد میدان شد و آشکارا اعلام کرد که ما کاری خواهیم کرد که ایران جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را نبیند الان ما به کوری چشم دشمنان و بدخواهان جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب را برگزار کرده‌ایم.

علی موحدی گفت: این انقلاب فراز و فرود دارد، اما به طور قطع شکست نخواهد خورد و هر روز با اقتدار به پیش خواهد رفت.

او گفت: برنامه گلبانگ انقلاب امروز در هزار و ۵۰۰ مدرسه استان بوشهر و ۱۱۰ هزار مدرسه کشور با حضور دانش آموزان و فرهنگیان و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: ۱۵ هزار معلم و ۱۰ هزار فرهنگی بازنشسته استان بوشهر امروز با امام شهیدان، رهبر انقلاب و شهدا پیمان می‌بندند که از آرمان‌های انقلاب و شهدا تخطی نکنند و قول می‌دهیم که دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم.

موحدی گفت: وجود ۳۶ هزار دانش آموز و ۴ هزار معلم شهید نشان دهنده پایبندی خانواده آموزش و پرورش به آرمان‌های انقلاب اسلامی است.


بیشتر بخوانید


همچنین موتورسواران از فرودگاه شهدای بوشهر تا گلزار شهدای این شهر را به یاد فرود هواپیمای امام خمینی (ره) در فرودگاه مهرآباد تهران و سخنرانی او در بهشت زهرا پیمودند.

گل‌گذاری قبور شهدا از دیگر برنامه‌های صبح امروز بود.

به مناسبت دهه فجر(۱۲ تا ۲۲ بهمن) بیش از ۲ هزار برنامه در استان بوشهر اجرا خواهد شد.

مسئولان ستاد دهه فجر گفته‌اند با توجه به شرایط کرونایی، برنامه‌ها با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر نیز اعلام کرده است که به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲۲ هزار دقیقه برنامه از شبکه استانی صدا و سیما و فضای مجازی پخش یا منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: دهه فجر ، فجر 1400
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.