گام‌های پایانی توسعه گازرسانی در کرمانشاه

فرماندار کرمانشاه گفت: ۷۱ طرح عمرانی و اقتصادی در دهه مبارک فجر امسال با اعتباری بیش از یک‌هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان در شهرستان کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- فضل‌الله رنجبر  امروز در جمع اصحاب رسانه با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر، گفت: ۳۰ طرح از این تعداد اقتصادی و ۴۱ طرح را عمرانی است؛ با افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های اقتصادی برای یک‌هزار و ۳۳۶ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

به گفته رنجبر، گازرسانی به ۲۴ روستای شهرستان در این ایام انجام می‌شود. جشن اتمام گازرسانی به روستاهای بخش بیلوار کرمانشاه را خواهیم داشت و آخرین روستای این بخش (کرم‌بست) الان در حال نصب علمک‌های گاز هستند و خدا را شاکریم که امروز شاهد توسعه و پیشرفت در دورترین روستاهای استان هستیم تا مردم از نعمت این عمران و آبادانی بهتر بهره‌مند شوند.

آبرسانی به ۲۷ روستای حوزه شهرستان، هفت طرح گلخانه‌ای با حمایت دولتی و سرمایه‌گذاری شخصی، خدمات خوب درمانی در بیمارستان بیستون، طرح بزرگ بیمارستان حکیم در شهر کرمانشاه و چند طرح اقتصادی همچون توسعه کاشی بیستون و کارگاه تولیدی پاکت سیمان در سیمان غرب از جمله برنامه‌های اجرایی در این ایام هستند که رنجبر از آن‌ها یاد کرد.

علاوه بر افتتاحیه طرح‌های عمرانی، ارائه خدمات در حاشیه شهر و روستاهای محروم توسط گروه‌های جهادی پزشکی و دیدار با خانواده معظم شهدا، تجلیل با خون پاک شهدا از جمله برنامه‌های دهه مبارک فجر است.

امروز هم ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح با حضور بر مزار شهدا بار دیگر با آرمان‌های امام و شهیدان گرانقدر برای خدمت‌گذاری بهتر به مردم حاضر خواهیم شد. به یاری خداوند متعال در مسیر پیشرفت و تعالی هستیم و ان‌شاءالله این مشکلات اقتصادی هم با درایت همه مسؤولان خدمتگزار به زودی برطرف می‌شود.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.