زنگ انقلاب امروز سه شنبه ۱۲ بهمن و در نخستین روز دهه مبارک فجر در مدارس مازندران به صدا درآمد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-مراسم نمادین نواختن زنگ انقلاب در مازندران، به مناسبت سالگرد ورود تاریخی امام خمینی (ره) در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه امروز ۱۲ بهمن، در دبیرستان ولی عصر ساری با حضور آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران و دیگر  مسئولان و مدیران استانی و با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

باید مثل جان شیرین انقلاب را حفظ کنیم

آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران هم در این مراسم، گفت: انقلاب اسلامی نعمت خداوند به مردم است،باید مثل جان شیرین انقلاب را حفظ کرده و پای انقلاب بایستیم.

به گفته نماینده ولی فقیه در مازندران تمام دشمنان بسیج شده اند برای اینکه انقلاب را از بین ببرند، ما باید همچون شهیدان درس حماسه و ایثار و گذشت و فداکاری و مقاومت را بیاموزیم و از انقلاب حفاظت کنیم تا به دست صاحب اصلی آن، امام زمان (عج) برسد.

لزوم تبلیغ دستاورد‌های انقلاب اسلامی از سوی دانش آموزان

سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت:دانش آموزان باید بتوانند دستاورد‌های انقلاب اسلامی را برای سایر دانش آموزان و خانواده‌های محترمشان در سراسر استان تبلیغ کنند.

یکی از مهمترین مسائل در این مراسم اجرای مدرسه انقلاب بود که دانش آموزان در تشکل‌های دانش آموزی خصوصا انجمن اسلامی نقش بی‌بدیل و بی‌نظیر زنان را به روشنی در گذشته، حال، و آینده را ترسیم کردند، این موضوع بیانگر این است که دانش‌آموزان آگاه هستند و دشمن شناسی را در صدر قرار دادند.

امروزه می‌بینیم که انقلاب اسلامی در این زمینه بسیار درخشیده است نقش دانش آموزان در مسابقات جهانی مخصوصاً المپیاد‌های علمی را می‌بینیم که دانش‌آموزان در صحنه هستند.

به گفته سعدی پور خوشبختانه دهه مبارکه فجر سالروز پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای بازگویی وقایع و حوادث انقلاب و قبل از انقلاب مقایسه آن با دستاورد‌های بعد از انقلاب اسلامی برای دانش آموزان و خانواده‌ها است.

 با توجه به تعطیل مدارس در شهرهای زرد ، نارنجی و قرمز زنگ مدارس در برخی مدارس منتخب شهرها و نواحی با حضور تعداد محدود دانش آموز به صدا درآمد.



انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.