گلزار شهدای فهرج به مناسبت آغاز دهه پیروزی انقلاب اسلامی غبار روبی و عطر افشانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -  همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) زنگ مدارس فهرج نواخته و فریاد الله اکبر در فهرج طنین انداز شد همچنین به مناسبت ورود حضرت امام و آغاز دهه مبارک فجر رژه موتوری در فهرج برگزار شد.

گلزار شهدای فهرج به مناسبت آغاز دهه پیروزی انقلاب اسلامی غبار روبی و عطر افشانی شد و شرکت کنندگان این مراسم با نثار فاتحه و شاخ‌های گل از مقام شامخ شهدا قدردانی کردند.

حجت الاسلام رضا آقا ملایی امام جمعه فهرج در این مراسم ها با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: ایمان و توکل به خدا و کار برای رضای خدا از عوامل پیروزی انقلاب به رهبری حضرت امام خمینی (ره) بود.

امام جمعه فهرج می گوید: حضرت امام خمینی (ره)به خداوند تکیه کرد و شعار نه شرقی و نه غربی را  محور کار خود قرار داد و اولین رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایمان به خدا بود.

امام جمعه فهرج در ادامه گفت: دومین رمز پیروزی انقلاب وحدت کلمه بود.

آقا ملایی در ادامه بر اطاعت از ولایت مطلقه فقیه تاکید کرد و گفت: ولایت مطلقه فقیه بزرگترین هدیه به ملت ما است.

او می گوید: اگر بخواهیم این معجزه قرن را حفظ کنیم باید ایمان به خدا و اطاعت از ولایت فقیه و وحدت کلمه را سر لوحه کار خودمان قرار بدهیم.

امام جمعه فهرج گفت: دهه فجر بهترین زمان برای تبیین گام دوم انقلاب است و باید از همه ظرفیت‌ها برای تبیین گام دوم انقلاب استفاده کنیم و امروز حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی واجب است و امروز چشم دنیا به انقلاب ما است و انقلاب اسلامی امید همه مستضعفین و مسلمان است و وظیفه ما برای ادامه راه شهدا و حضرت امام یک وظیفه انقلابی و شرعی است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: زنگ انقلاب ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.