همزمان با آغاز جشن‌های چهل و سه سالگی انقلاب اسلامی، زنگ انقلاب در مدارس زنجان نواخته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - مراسم گرامیداشت چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب طنین زنگ انقلاب؛ در زنجاناسلامی امروز در آموزشگاه دخترانه شاهد بهار ایمان برگزار شد.

در این مراسم نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، با تبریک آغاز دهه مبارک فجر، گفت:ملتی که احساس هویت کند زیر بار ذلت نمی‌رود، هویت این است که تاریخ خود را بشناسد، یکی از سیاست‌های استعمارگران این است که سراغ کشور‌هایی می‌رود که ریشه ندارند، ما ملت بی ریشه‌ای نیستیم.

خاتمی می گوید: دشمنان انقلاب در جنگ نظامی موفق نشدند کار به جایی ببرند، نسل جوان را با جنگ نرم فرهنگی هدف گرفته اند تا هویتشان را از آن ها بگیرند، چرا که کشوری هویت نداشته باشد، شیطان بزرگ راحت در آن کشور ریشه می دواند.

او با بیان اینکه آزادی یک نور است اگر آینده را زیبا می‌خواهید، باید به فکر ساختن آینده‌ای زیبا باشید، گفت: آمریکا مثل زالو جهان را مکیده و اگر تاکنون انقلاب اسلامی ما ایستاده و سرپا مانده است به دلیل بیداری اسلامی همان سال ۱۳۵۹است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم در مراسم‌گرامیداشت دهه فجر، گفت: همانند سال‌های گذشته در ۲۱ کمیته برنامه‌ها مشخص شد.

موسوی می گوید: در برگزاری برنامه‌های دهه فجر امسال در کنار تبیین و بیان دستاورد ها‌ی انقلاب در چهل و سه سال هدف مردمی کردن این جشن‌ها و برنامه‌ها و ایجاد یک شور ونشاط در بین مردم است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.