مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر گفت: فیلم‌های منتخب چهلمین جشنواره فیلم فجر از ۱۵ تا ۲۲ بهمن در سینما شهید آوینی بوشهر به نمایش درمی‌آید.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- عبدالرحیم‌افروغ گفت: در ۸ روز نمایش آثار منتخب جشنواره فیلم فجر، در مجموع ۱۶ فیلم نمایش داده می‌شود.

به گفته او، روزانه سه نوبت در ساعت‌های ۱۷، ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰، فیلم نمایش داده می‌شود که برخی از فیلم‌ها یک یا ۲ نوبت روی پرده می‌رود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: بلیت از طریق سامانه سمفا و با همکاری سایت‌های فروش اینترنتی irantic.com cinematichet.org و gisheh ۷.ir فروخته می‌شود.

به گفته افروغ، در زمان نمایش فیلم، همه شیوه‌نامه‌های بهداشتی رعایت و از ازدحام جمعیت جلوگیری می‌شود، همچنین بر رعایت این شیوه‌ها از سوی تماشاگران نظارت می‌شود.

او گفت: دبیرخانه جشنواره تابع مقررات ستاد مدیریت بیماری کرونا است و هر دستوری که از سوی این ستاد صادر شود به طور قطع در جشنواره اعمال می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر می‌گوید: در صورت تغییر رنگ‌بندی کرونایی، به منظور حفظ سلامت، فرایند نمایش  آثار منتخب چهلمین جشنواره فیلم فجر در بوشهر متوقف خواهد شد.

افروغ با اشاره به ظرفیت ۵۵۰ نفری سینما شهید آوینی بوشهر، گفت: در هر نوبت از نمایش، تالار و فضای عمومی سینما به صورت کامل ضدعفونی می‌شود. ظرفیت محل نمایش نیز طوری تنظیم می‌شود که تماشاگران بتوانند با رعایت فاصله گذاری اجتماعی به تماشای فیلم بنشینند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.