ایمانیه:

۷۲۹ پروژه دهه فجر در فارس به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار فارس گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، ۷۲۹ پروژه عمرانی در حوزه‌های مختلف با اعتباری افزون بر ۶ هزار و ۶۲۸ میلیارد تومان در این استان افتتاح می‌‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - محمد هادی ایمانیه ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر گفت: این پروژه‌ها شامل ۱۸ پروژه امور آب آشامیدنی، ۴۶ پروژه راه‌های اصلی، فرعی، روستایی و عشایری، ۴۶ پروژه فضا‌های آموزشی، فرهنگی آموزش و پرورش، هنری و رفاهی مراکز آموزش عالی و مراکز فرهنگی و هنری، ۵۹ پروژه امور بهداشت و درمان، ۸۱ پروژه امور برق و ۱۱۹ پروژه عمران شهری و روستایی شهرداری ها، دهیاری‌ها و بنیاد مسکن می‌شود.

او گفت: همچنین در دهه مبارک فجر امسال ۱۳۰ پروژه مربوط به مسکن شهری و روستایی، ۳۵ پروژه امور ورزش، ۷۸ پروژه مربوط به سایر طرح‌های عمرانی، زیربنایی، خدماتی و رفاهی و ۱۱۷ پروژه طرح‌های تولیدی بخش صنعت و کشاورزی به بهره برداری خواهد رسید.

ایمانیه گفت: هزینه محاسبه شده برای این پروژه‌ها بدون لحاظ افزایش قیمت‎ها است و اگر این هزینه‌ها به قیمت روز محاسبه شود ارزش پروژه‌ها بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان خواهد بود.

استاندار فارس گفت: از جمله جمله بیمارستان ۳۱۶ تختخوابی جهرم ارزش روز این پروژه به تنهایی یک هزار میلیارد تومان است و همچنین بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی نی‌ریز که هزینه روز آن نیز ۵۰۰ میلیارد تومان خواهد بود.

ایمانیه گفت: همچنین در دهه فجر امسال سعی بر این شد که پروژه‌هایی که به طور کامل اجرا و تکمیل شده در لیست افتتاح قرار گیرد تا بلافاصله پس از افتتاح امکان بهره‌برداری از آن‌ها فراهم باشد.

او گفت: همچنین سعی شده که پروژه‌ها توزیع عادلانه شهرستانی داشته باشد که البته در این زمینه هنوز رضایت کامل حاصل نشده، اما جهت گیری مدیریت ارشد استان به این سو است که امیدواریم ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار