سرپرست اداره‌کل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با دهه فجر ۱۱۰۰۰ دانش‌آموز استان سیستان و بلوچستان از فضا و تجهیزات آموزشی استاندارد بهره‌مند می‌شوند.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - میثم لک‌زایی  ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده ۹۳ پروژه آموزشی در قالب ۳۶۶ کلاس درس همزمان با دهه فجر امسال در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود.

سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ۸۵ پروژه از این تعداد در مناطق روستایی و ۹ پروژه در مناطق شهری قرار گرفته، گفت: بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال از محل منابع دولتی، خیری و مشارکتی برای احداث این پروژه‌ها هزینه شده است.

وی افزود: زیربنای این پروژه‌ها ۲۹ هزار و ۳۸۷ مترمربع است و با این تعداد کلاس بیش از ۱۱ هزار دانش‌آموز از نعمت فضا و تجهیزات استاندارد بهره‌مند خواهند شد.

لک‌زایی با اشاره به تلاش مجموعه کارکنان این اداره کل و همت بلند خیرین و نهاد‌های انقلابی گفت: در ۳ سال گذشته بیش از دو هزار و ۸۰۰ کلاس درس تحویل دانش‌آموزان مستعد استان شده و این اداره با همراهی خیرین دو هزار کلاس در سطح استان در دست اجرا دارد که با توجه به اعتبارات تخصیص یافته تعداد عملیات اجرایی این پروژه‌ها درحال انجام است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار