انتشار تصاویر و ویدئو‌ها در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که شرکت پستی متعلق در اراضی اشغالی هدف هکر‌ها قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان – در پی هک شدن یک شرکت پستی متعلق به رژیم صهیونیستی، عبارت «مرگ بر اسرائیل» بر روی دستگاه‌های نمایشگر صندوق‌های پستی این شرکت رویت شد.

بر اساس تصاویر منتشر شده و بنابر اعلام آمیتای زیو، خبرنگار نشریه صهیونیستی هاآرتص پس از رخ دادن این هک، صندوق‌های شرکت پست خود به خود باز می‌شوند و مشتریان در صفحه این سامانه با پیغامی مبنی بر اینکه «شما هک شده‌اید، مرگ بر اسرائیل» رو به رو می‌شوند. این خبرنگار چنین اقدامی را «ضد اسرائیلی» ارزیابی کرده است.

 این فیلم توسط کاربری به نام کوبی سامبورسکی در فیسبوک منتشر شده است. او خود را در این شبکه اجتماعی یکی از اعضای شرکت سرمایه‌گذاری Glilot Capital Partners معرفی کرده است.

شرکت پستی رژیم صهیونیستی هک شد+ فیلم و تصاویر

روز جمعه نیز گروه هکری «عصای موسی» اعلام کرد که دوربین‌های مداربسته خیابان‌های فلسطین اشغالی و اطراف شرکت نظامی صهیونیستی «رافائل» را هک کرده است. عصای موسی با بیان اینکه این «تنها شروع کار است»، به دو زبان عبری و انگلیسی نوشت که در آینده تصاویری از دفتر و محل سکونت مقامات را منتشر خواهد کرد. رافائل یک شرکت صهیونیستی فعال در زمینه ساخت پدافند هوایی و تسلیحات نظامی برای ارتش تل‌آویو است.


از سال گذشته میلادی تاکنون حملات سایبری متعددی علیه زیرساخت‌های صهیونیستی صورت گرفته است. از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به هک وبسایت‌های صهیونیستی «جروزالم پست» و «معاریو» در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد. در پی این هک‌های متعدد، رئیس اداره سایبری رژیم صهیونیستی ماه گذشته تغییر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نورالدین خانزاده
۲۱:۵۴ ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
عصای موسی رو فرو کردن تو چشم صهیونیستها.ایییییی برییییکللا
آخرین اخبار