در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

مرغ شب عید و ماه رمضان تامین است

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته، مشکلی در تامین‌مرغ شب عید و ماه رمضان نداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان - اسداله نژاد گفت: برآوردها حاکی از آن است که جوجه ریزی بهمن به ۱۳۵ تا ۱۴۰ میلیون قطعه برسد که با این وجود نیاز بازار مرغ شب عید و ماه رمضان تامین است.

به گفته مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی، روزانه ۷ هزار و ۵۰۰ تا ۷ هزار و ۶۰۰ تن مرغ در سطح کشور توزیع می شود و بنابر آمار سامانه سماصط آذر ۱۳۰ میلیون و دی ۱۳۳ میلیون قطعه جوجه ریزی صورت گرفته که این میزان بیش از نیاز کشور است.

بررسی ها از سطح بازار نشان می دهد قیمت کنونی هر کیلو مرغ زنده ۱۸ هزار تا ۱۹ هزار و ۷۰۰ تومان، قیمت هر کیلو مرغ ۳۰ تا ۳۱ هزار تومان، سینه مرغ ۶۰ تا ۶۵ هزار تومان، فیله ۷۰ تا ۷۵ هزار تومان و ران ۲۹ تا ۳۰ هزار تومان است.

به گفته اتحادیه مرغداران، علی رغم آنکه قیمت جوجه یکروزه همچنان بالاتر از نرخ مصوب است، اما به سبب تخصیص ارز ترجیحی به نهاده های دامی، مرغداران به منظور استفاده از این مزیت جوجه را بالاتر از نرخ مصوب خریداری کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
یا خدا باز اینا گفتن تامین است بدبخت شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
همیشه گفته می شود مایتاج شب عید به وفور تأمین شده ولی با چه قیمت شما که قادر به مهار هیچ قیمتی نیستید اگر سکوت کنید بهتر است دم از قیمت قانونی میزنید ولی توان رسان قیمت بازار به قیمت اعلامی خودتان نیستی به محض اینکه قیمتی اعلام میکنید بلا فاصله قیمتها اوج میگیرد و این نشانه این است که تولید کنند اصلاً برای اطاعت از دولت اهمیتی قایل نشده بلکه به مقابله با آن نیز قد علم میکنند . واین بسیار برای که دولت بد است که اقتادار نداشته باشد امید واریم دولت وجودش را اثبات کند و جلوی قانون شکنی را بگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
چقدر دروغ آخه ! خودتون خندتون نميگيره؟ همش از اين حرفا زده ميشه موقع عمل ميزان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
میشه لطــــــــــــــــــــــــــــفاً، خواهشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاً از این افاضات نفرمـــــــــــــــــــــــــایید!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
با چه قیمتی ... قیمت جوجه ها را دفن کنند و کمبود بوجود بیاورند و صادرات هم پشت ان کامیو ن کامیون ....دولت نظارت محکم و استواری را پیاده کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۴ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
قیمت؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
گوشت هم فراهم باشه
من مرغ نمی خورم
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۱:۰۷ ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
ببخشید // چرا میخوان مرغ را برا عید گران کنن؟؟
آخرین اخبار