ششمین کتابخانه سیار خراسان رضوی با نام پیک دانایی همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به ایران در شهرستان مشهد آغاز به کار کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد -  کتابخانه سیار پیک دانایی به عنوان ششمین کتابخانه سیار خراسان رضوی همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به ایران و به یادبود سردار شهید نورعلی شوشتری با حضور خانواده این شهید در شهرستان مشهد آغاز به کار کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان مشهد روز سه شنبه در این مراسم گفت: انقلاب ما، انقلابی فرهنگی بود و راه اندازی کتابخانه های سیار، اقدامی ارزشمند در راستای توسعه فرهنگ کتابخوانی است.

این کتابخانه به عنوان ششمین کتابخانه سیار در خراسان رضوی از محل تملک دارایی ها و مشارکت مجمع خیرین توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی خراسان رضوی فعال شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: کتابخانه های سیار به صورت کتابدار محور فعالیت می کنند و هر کتابخانه سیار نقش ۱۰ کتابخانه مستقر را در جامعه ایفا می کند.

کتابخانه سیار پیک دانایی در روزهای شنبه در روستای دوست آباد، یکشنبه در روستای منزل آباد، دوشنبه در روستای کوشک مهدی، سه شنبه در روستای چهاربرج و  چهارشنبه در روستای چهل حجره در خراسان رضوی به ارائه خدمات کتابخانه ای می پردازد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.