مخفیگاه قاچاقچیان در حلقه محاصره پلیس و کشف 400 کیلو گرم مواد افیونی

با تلاش و اشرافیت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان خاش قریب به ۴۰۰ کیلو گرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچیان و سوداگران مرگ در منطقه" نصرت آباد" کشف شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -  سردار احمد طاهری گفت:  ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله مواد مخدر توسط اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق به حوزه استحفاظی شهرستان زاهدان دست یافتند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مود مخدر پس از یک سری کار گسترده اطلاعاتی، روز گذشته اعضای این باند قاچاق را که قصد جابه جایی محموله مواد مخدر از مخفیگاه خود در حوالی منطقه "نصرت آباد" را داشتند شناسایی و دستور ایست صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ با مشاهده ماموران انتظامی به سمت یکی از مسیر‌های فرعی در ارتفاعات تغییر مسیر دادند که پس از طی مسافتی با تنگ شدن عرصه یکی از قاچاقچیان در حلقه محاصره پلیس گرفتار و دستگیر می‌شود.

سردار طاهری بیان داشت: در این عملیات تکاوران پلیس در بازرسی از محل و مخفیگاه قاچاقچیان مقدار ۳۹۳ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای متواری این باند، خاطر نشان کرد: تکاوران انتظامی استان سیستان و بلوچستان درگلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار