فرماندار فردیس از افتتاح ۲۵ طرح خدماتی و عمرانی در این شهرستان با اعتبار ۳۵۲ میلیارد تومان و ظرفیت اشتغالزایی بیش از ۱۹۵ نفر در ایام الله دهه فجر خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز - به گفته ابوالفضل اینانلو، بازدید‌های میدانی استاندار البرز و بررسی مشکلات و دغدغه‌های صاحبان صنایع توسط دولت فعلی روحیه جهادی را در استان ارتقاء بخشیده است و در این میان ما نیز تلاش می‌کنیم تا با نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری از ظرفیت‌های موجود در جهت رفع نواقص بهره برداری کند.

او می گوید:  ۱۹ طرح بخش دولتی با اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد تومان، ۶ طرح بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۳۱۰ میلیارد تومان و کلنگ زنی ۴ طرح با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در شهرستان فردیس طی روز‌های آینده  به بهره برداری می رسد.

روز شنبه شانزدهم بهمن همزمان با سفر استاندار البرز به فردیس این طرح‌ها به بهره برداری خواهد رسید.

اینانلو عنوان کرد: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف از جمله تولیدی، صنعتی، آموزشی، ورزشی، بهداشت و درمان در مناطق روستایی و شهری از قبیل احداث مخزن پنج هزار متر مکعبی، حفر و تجهیز ۲ حلقه چاه، اجرای زیرسازی و آسفالت، سوله ورزشی، بوستان، پارکینگ ماشین آلات سنگین، کنار گذر کانال کریم آباد، زمین چمن پارک گل نرگس و کلنگ زنی احداث ساختمان پاسگاه انتظامی فردیس تعریف شده است.

به گفته فرماندار فردیس: در پی بهره برداری از این طرح‌ها بیش از ۱۹۵ نفر در ایام دهه فجر سال جاری مشغول کار خواهند شد. در این میان به همت بخش خصوصی و همکاری ادارات دولتی شاهد توسعه زیرساخت‌های شهرستان نیز خواهیم بود.

شهرستان ۷۰۰ هزار نفری فردیس در جنوب شرقی کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

انتهای پیام /ر.ن

برچسب ها: بهره برداری ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.