مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: واکسیناسیون دانش آموزان ۹ تا ۱۲ سال، در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، سه هفته زمان می‌برد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - محمد احمدیان گفت: واکسیناسیون گروه سنی ۹ تا ۱۲ سال در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی در خراسان رضوی، ۲ تا سه هفته زمان می‌برد؛ حدود ۳۵۰ هزار دانش‌آموز ۹ تا ۱۲ ساله در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند که تاکنون نزدیک به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از این گروه سنی واکسینه شده‌اند.

واکسیناسیون گروه سنی ۹ تا ۱۲ سال که از ۲ روز گذشته آغاز شده است و در تمامی مراکز واکسیناسیون کرونا مشهد انجام می‌شود؛ همچنین برای این گروه سنی واکسن‌های پاستوکووک و سینوفارم تزریق می‌شود.

وی گفت: پیرو مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا در خراسان رضوی از امروز به مدت ۲ هفته تمامی فعالیت‌های آموزشی در تمامی مقاطع تحصیلی در شهر‌های قرمز و نارنجی غیرحضوری خواهد بود، اما فعالیت تمامی مدارس شهر‌های زرد و آبی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همچنان حضوری است.

او گفت: سه گروه در معرض خطر امیکرون شامل نوجوانان، مادران باردار و سالمندان قرار دارند و اکنون میزان تست‌های مثبت در هر سه گروه یکسان بوده و با دیگر گروه‌های جامعه هم تفاوت چندانی ندارد.

 

انتهای پیام//ت. ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.