واکنش رسانه‌های آلمانی به ماجرای جدایی آزمون از زنیت

انتقال سردار آزمون از تیم روسی زنیت به تیم لورکوزن با حواشی و واکنش‌های بسیاری در رسانه‌های آلمانی مواجه بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان -  به نقل از sueddeutsche، باشگاه بوندسلیگا با سردار آزمون، ملی پوش ایرانی به تازگی قراردادی را امضا کرده است، این بازیکن قدرت مانورهای بسیاری را در زمین داشته است. حضور و درخشش آزمون در تیم روسی زنیت رزومه خوبی را برای او رقم زد. 

امضای قرارداد این مهاجم ایرانی با واکنش‌های بسیاری در رسانه‌های آلمانی مواجه بوده است زمانی که لورکوزن فاش کرد که انتقال سردار نه در تابستان بلکه بلافاصله انجام می‌شود؛ این انتقال زودهنگام طبق توافق انجام شده به دلیل ترک زودتر از موعد زنیت از سوی سردار، حق انتقال ۲ تا ۴ میلیون یورویی را متوجه لورکوزن می‌کند که به صورت غیر رسمی ابلاغ شده است.

آزمون بازیکنی مانند «مکس کروزه» است یا خودش گل می‌زند یا برای سایر بازیکنان فرصت گل ایجاد می‌کند. نام سردار آزمون ممکن است حلقه «مکس کروزه» را که در آخر هفته خبر‌ها را به خود اختصاص داد، نداشته باشد، اما این دو بازیکن ممکن است نقاط مشترکی داشته باشند. هر دو متعلق به دسته‌ای از بازیکنان هستند که بازی‌ها را با غافلگیری تصمیم می‌گیرند. آن‌ها یا خودشان گل می‌زنند یا مسیر حیاتی را برای هم تیمی‌هایشان هموار می‌کنند. 


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار