مدیر عامل شرکت شهر‌های صنعتی استان اصفهان از راه‌اندازی شهرک تخصصی ۴۰ هکتاری پوشاک در اصفهان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان -  محمد جواد بگی گفت: شهرک تخصصی ۴۰ هکتاری پوشاک در جوار ناحیه صنعتی کمشچه در شهرستان برخوار قرار دارد و در نظر داریم در کنار این شهرک، واحد‌های آموزشی حرفه‌ای مانند واحد‌هایی که بر روی مد کار می‌کنند ایجاد کنیم.

او می‌گوید: با راه‌انداری شهرک تخصصی پوشاک، زمینه خروج واحد‌های تولید کننده پوشاک در سطح شهر، ایجاد واحد‌های نمایشگاهی، استقرار طرح خارجی در کنار صنعت پوشاک داخلی و توسعه تکنولوژی مد و پوشاک را در استان به همراه خواهد داشت.

شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان امسال با توجه به استقبال سرمایه‌گذاران برای ایجاد واحدهای کوچک و متوسط  برنامه ایجاد و توسعه فاز عملیاتی را به میزان ۱۲۶۹ هکتار برنامه‌ریزی کرد،  این عدد برابر کل توسعه فاز عملیاتی شهرک‌های صنعتی سایر استان‌ها است.
در سال گذشته و امسال شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان رکورد واگذاری زمین را از نظر تعداد و مساحت در استان و کشور شکست، همچنین با ایجاد ۱۰ شهرک، بیشترین تعداد ایجاد شهرک را در سطح کشور داشت.

یکی از سیاست‌های استان اصفهان ایجاد شهرک‌های صنعتی برای ایجاد زنجیره ارزش براساس مزیت و منابع طبیعی و محلی استان است.
مدیر عامل شرکت شهر‌های صنعتی استان اصفهان  می گوید در نظر داریم شهرک تخصصی پوشاک در استان اصفهان به یکی از واحد‌های طراحی، تولید و عرضه پوشاک در سطح کشور تبدیل شود.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.