استاندار کرمانشاه گفت : از دستگاه‌ها درخواست می شود تلاش بیشتری برای تخصیص اعتبارات داشته باشند ریالی از اعتبارات دستگاه‌ها نباید برگشت بخورد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- بهمن امیری مقدم گفت : برنامه‌های دهه فجر در کرمانشاه خوب آغاز شد امیدواریم این روند خوب تا انتها ادامه داشته باشد.

به گفته استاندار کرمانشاه در تمام کشور و از جمله استان کرمانشاه وضعیت ارائه خدمات نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست و افزایش زیرساخت‌هایی مانند گاز، آب، برق و ... گواهی بر این مدعا است.

امروز بخش قابل توجهی از جمعیت جوان کشور که در زمان انقلاب نبودند در جریان دستاورد‌ها نیستند، کار‌هایی که در این سال‌ها انجام شده باید برای همه تشریح شود.

ایام پایان سال نزدیک است و دستگاه‌ها نباید اجازه بدهند اعتبارات آن‌ها برگشت بخورد، متاسفانه برخی از دستگاه‌ها در این زمینه کوتاهی دارند.

مدیران دستگاه‌ها باید تلاش بیشتری برای تخصیص اعتبارات داشته باشند، باید با وزرای مربوطه ارتباط گرفته و سهم بیشتری برای کرمانشاه دریافت کنند.

وضعیت بیکاری استان دل جوانان و خانواده‌های آنان را به درد آورده با چنین شرایطی برگشت اعتبارات ظلم به مردم است.

اجرای پروژه بی کیفیت که در آینده با یک مشکل کوچک آسیب ببیند، پذیرفتنی نیست.

از این به بعد چیزی به نام کلنگ زنی نداریم، زیرا در برخی از موارد کلنگ‌هایی که چندین سال بی نتیجه مانده باعث بی اعتمادی مردم شده و از این پس فقط شروع عملیات اجرای طرح‌ها به اطلاع مردم خواهد رسید .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.