امضای تفاهم نامه همکاری میان اداره کل اوقاف آذربایجان شرقی و دانشگاه علوم پزشکی تبریز

تفاهم نامه همکاری میان اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی و دانشگاه علوم پزشکی تبریز پیرامون بیمارستان‌ها و مراکز درمانی اوقاف استان امضا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -حجت الاسلام والمسلمین حسینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی و دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: نزدیک به دو سال است که پیگیر امضای این تفاهم نامه در راستای خدمت رسانی به مردم و احیای نیت واقفان خیراندیش در حوزه بهداشت و درمان هستیم.

 امیدواریم با اجرای تفاهم‌ نامه منعقد شده، مسیری برای گسترش موقوفات بهداشتی و درمانی فراهم شود.

امضای این تفاهم نامه می‌تواند در راستای خدمت رسانی بهداشتی و به خصوص بروزرسانی نیت واقفان کارساز باشد.

 قسمتی از نیت اصلی موقوفه ربع رشیدی در رابطه با کمک به فقرا است که اگر حیا شود می‌تواند گام بزرگی در راستای خدمت رسانی در عرصه پزشکی به فقرا انجام دهد و پاسخگوی نیاز درمانی استان باشد.

 نقی پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در تیرماه ۹۹ تفاهم نامه‌ای مابین وزارت بهداشت و سازمان اوقاف امضا شد و بر این اساس گسترش این همکاری به تمامی دانشگاه‌ها و ادارات اوقاف ابلاغ شده و در پیرو آن جلسات مختلفی تشکیل یافت.

 متاسفانه این تفاهم نامه در استان ما در دو سال گذشته عملیاتی نشده بود، اما با پیگیری‌های مستمر و جلسات برگزار شده، این تفاهم نامه ملی در سطح استان و ما بین دانشگاه علوم پزشکی تبریز و ادارات اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی امضا شد.

 بلافاصله پس از انعقاد این تفاهم نامه، مراحل اجرایی آن به صورت جدی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.