۴۹ طرح در اسدآباد به مناسبت دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

سرپرست فرمانداری اسدآباد از ۴۹ طرح قابل افتتاح و کلنگ زنی به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- حسین‌علی شرکائی گفت: از این تعداد، ۴۵ طرح با اعتباری افزون بر یکصد و ۲۶ میلیارد و ۶۴۲ میلیون تومان قابل افتتاح و چهار طرح نیز قابل کلنگ زنی برای دهه فجر هستند.

او کلنگ زنی بیمارستان امیرالمومنین با اعتباری افزون بر ۵۰ میلیارد تومان و ساخت مرکز پیش بیمارستانی شهرستان را از جمله طرح‌های قابل کلنگ زنی شهرستان در دهه فجر عنوان کرد.

۴۰۰برنامه مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و عمرانی نیز طی دهه مبارک فجر در این شهرستان در حال برگزاری است.

او افتتاح دو طرح مخابراتی کافوی نوری با اعتباری افزون بر دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، افتتاح طرح توسعه بخش آی سی یو بیمارستان قائم، افتتاح دبستان دو کلاسه روستای چارق، واحد دامداری گوسفند داشتی، شهرک گلخانه‌ای، بهره برداری و فنس کشی دو چاه آب شرب روستای صادق آباد و چنار سفلی را از جمله طرح ها‌ی عمرانی درحال افتتاح و بهره برداری در این ایام برشمرد.

شرکائی گفت: از ۴۰ میلیارد تومان طرح قابل افتتاح و بهره‌برداری بنیاد مسکن این شهرستان در دهه مبارک فجر امسال خبر داد و گفت: این طرح‌ها در قالب مسکن روستایی و بهسازی روستایی در دهه فجر افتتاح می‌شوند.

او در ادامه گفت: ۱۳۸ واحد مسکن روستایی با اعتباری افزون بر ۳۸ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان در سطح روستا‌های این شهرستان از محل اعتبارات آورده متقاضی و تسهیلات بانکی از سوی بنیاد مسکن اسدآباد افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

او گفت: دو طرح بهسازی در روستا‌های شمس آباد و قادر آباد شامل جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت را از دیگر طرح‌های قابل افتتاح این شهرستان در دهه فجر امسال است.

این مسئول گفت: بهسازی روستای شمس‌آباد با اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۳۳۵ میلیون تومان و بهسازی روستای قادرآباد با اعتباری افزون بر ۴۴۳ میلیون تومان در دهه فجر در حال افتتاح و بهره‌برداری است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۴:۱۷ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
همه جا را با آجر و سیمان پر کردن شهرسازی نیستم به ظرفیت ترافیک محلات و فضای سبز و ...هم فکر کنید.