معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از اکران ۱۶ فیلم جشنواره فیلم فجردر سینما‌های منطقه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _ قدرت اله طمیمیان ، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در نشست خبری جشنواره فیلم های فجر درمنطقه گفت: به مناسبت دهه فجر ۱۶ فیلم از از چهلمین جشنواره فیلم فجر را در سه سینمای مهر و آزادی در آبادان و نخل در خرمشهر اکران می شود.

او زمان افتتاحیه این جشنواره را پنج شنبه، ۱۴ بهمن و همزمان با میلاد امام محمد باقر در ساعت ۲۰ در سینما نخل خرمشهر اعلام کرد.

طمیمیان گفت: فیلم‌ها از روز جمعه برابر با ۱۵ بهمن ماه تا ۲۲ بهمن برای عموم به نمایش در می‌آیند.

بر اساس گفته‌های این مسئول برپایی نمایشگاه نقاشی کودک، روانشناسی و جشن کودک همزمان با اکران فیلم‌های جشنواره فجر در سینما مهر آبادان و نخل خرمشهر و رونمایی از کتاب «قفس تنهایی من» به قلم نویسنده بومی محمد کاظم مکتوفی از دیگر برنامه‌های فرهنگی این ایام است.

طمیمیان گفت: چهاردهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر با ۲۹ اثر نقاشی، خوشنویسی، عکس و ویدئو آرت از ۱۰ هنرمند منطقه نیز از ۱۶ تا ۳۰ بهمن در آموزشگاه «ترنج» واقع در ابتدای خیابان ولایت (اروسیه) برگزار می‌شود.

او برگزاری جشنواره موسیقی فجر را نیازمند دریافت مجوز از ستاد مبارزه با کرونا دانست که در صورت اعطای مجوز با حضور ۱۰ گروه از هنرمندان منطقه در پردیس سینما آزادی آبادان و مجتمع خلیج فارس خرمشهر برگزار خواهد شد.

افتتاح نمایشگاه کتاب در مجتمع ثامن الائمه آبادان با ۵۰ درصد تخفیف، برگزاری مسابقات نقاشی، عکس و پوستر توسط آموزشگاه‌های آزاد هنری منطقه، مسابقات قرآنی فجر توسط موسسات قرآنی و عترت و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت دهه فجر در منطقه آزاد اروند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.