سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۵۰۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان همدان شناسایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- محمد طاهری گفت: با شناسایی این تعداد بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان همدان، از ابتدای شیوع این ویروس تا کنون ، مجموع بیماران بستری مثبت به ۳۱ هزار و ۳۰۸ و بیماران سرپایی مثبت به ۱۰۲ هزار و ۲۳۰ نفر رسیده است.

او گفت: با مرگ یک بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۱۷۰ نفر رسیده است.

از ۱۰ شهرستان استان همدان تا امروز ۶ شهر در وضعیت زرد و ۴ شهر در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان هم گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۶۵۸، بهار یک هزار و ۵۷۲، تویسرکان یک هزار و ۶۰۱، رزن یک هزار و ۲۴۴، درگزین ۴۲۲، فامنین ۴۱۸ و کبودرآهنگ یک هزار و ۵۵۰ نفر است.

طاهری گفت: همچنین تاکنون پنج هزار و ۸۲۷ نفر در ملایر، چهار هزار و ۱۷۹ نفر در نهاوند و ۱۲ هزار و ۱۵۰ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

گسترش سویه جدید او میکرون در سراسر کشور رو به افزایش است .

رعایت شیوه نامه های بهداشتی  از جمله پرهیز از تجمع ها و دور همی های خانوادگی و استفاده مستمر از ماسک از راه های پیشگیری از ابتلا به کرونا به شمار می روند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.