تیم فوتبال شهرخودرو به دنبال جذب دو ملی پوش سودانی و یک مهاجم کلمبیایی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد -قائم مقام باشگاه شهرخودرو  گفت: به تازگی تیم ملی سودان به سرمربیگری "استفانو کوزین" ایتالیایی در دبی برای جام ملت‌های آفریقا اردوی آماده سازی برپا کرده بود و دو بازی دوستانه با اردن و ازبکستان برگزار کرد که مربیان ما بازی "تیتو اوکلو و جکسون مورگان" دو ملی پوش ثابت این تیم را دیده اند و فیلم هایشان را نیز برای ما ارسال کرده اند و اکنون این دو بازیکن در دبی مانده اند و درخواست ویزا برای آنان به وزارت ورزش داده شده است.

به گفته اسماعیل حیدرپور قرار است تست فنی و پزشکی از این بازیکنان گرفته شود و بعد از آن در تمرینات ما شرکت کنند تا در صورت تأیید نهایی کادر فنی با آن‌ها قرارداد ببنیدم.

قائم مقام باشگاه شهرخودرو گفت: با بازیکن کلمبیایی، استیون آپونزا هم مذاکرات مقدماتی انجام شده و درخوست ویزا برای او نیز داده ایم علاوه بر این‌ها با چند بازیکن دیگر در حال مذاکره ایم تا تیم خوبی را برای نیم فصل پیش رو روانه زمین کنیم.

تیتو اوکلو مهاجم ۲۶ ساله تیم ملی سودان هم اکنون در تیم "ماهیا" کنیا حضور دارد این بازیکن سابقه بازی در جام باشگاه‌های آفریقا و جام کنفدراسیون آفریقا را دارد. جکسون مورگان بازیکن ۲۳ ساله تیم ملی سودان هم در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند، او  که ویزای استرالیا نیز دارد سال‌ها در دسته‌های پایین لیگ استرالیا حضور داشته و در فصل گذشته با حضور در لیگ دسته پنجم آلمان، به عضویت تیم دوم مونشن گلادباخ درآمده است.

استیون آپونزا وینگر ۲۶ ساله اهل کشور کلمبیا هم در لیگ دسته دوم پرو شاغل است و آخرین حضورش در تیم "دپورتیوو کوپسول" بوده است. بر اساس آمار آپونزا در پست مهاجم طی چهار فصل گذشته در هر دو بازی یک گل به ثمر رسانده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.