رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سروآباد از توزیع ۱۲۰ دستگاه آبگرمکن و بخاری گازی در بین روستا‌های محروم و نیازمند این شهرستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج کوهسار قاضی زاده گفت: در راستای حمایت از خانواده‌های تحت پوشش و مددجویان کمیته امداد امام (ره) شهرستان سروآباد امسال ۱۲۰ قلم کالا شامل ۹۱ دستگاه بخاری گازی و ۳۰ دستگاه آبگرمکن گازی در روستا‌های محروم شهرستان توزیع شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سروآباد گفت: توزیع این اقلام در روستا‌هایی صورت گرفت که بتازگی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده اند تا مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ساکن در این روستا‌ها مشکلی برای گرمایش نداشته باشند.

او با بیان اینکه در سال گذشته نیز بیش از ۵۰ دستگاه بخاری و آبگرمکن در بین مددجویان توزیع شده بود گفت: برای تهیه و توزیع این آبگرمکن‌ها و بخاری‌های گازی در مجموع بیش از ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

قاضی زاده گفت: کمیته امداد امام (ره) شهرستان سروآباد همچنین به منظور کمک به خانواده‌های مددجو و نیازمند در طول سالجاری لوازم خانگی شامل فرش، ماشین لباسشویی، یخچال، تلویزیون و ظروف آشپزخانه به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون ریال تهیه و در اختیار آن‌ها قرار داده شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سروآباد گفت: این نهاد مقدس هفته گذشته نیز ۱۲۰ فقره جهیزیه به ارزش بیش از پنج میلیارد ریال شامل یخچال، لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون و فرش به نوعروسان مددجو و نیازمند اهدا کرد.

به گفته او: در شهرستان سروآباد ۱۰ هزار و ۷۰ نفر در قالب چهار هزار و ۷۳۲ خانوار از خدمات کمیته امداد امام (ره) بهره‌مند هستند که سه هزار و ۶۵۳ خانوار آن مستمر بگیر عادی، یک هزار و ۵۷ خانوار مستمری بگیر تبصره ۱۴ و ۲۲ خانوار نیز تک یا چندخدمتی هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.