نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب و آثار عکس مستند اکبر اسکرووالا از پیروزی انقلاب اسلامی در نگارخانه سوره حوزه هنری بوشهر برپا است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب و آثار عکس مستند اکبر اسکرووالا از «پیروزی انقلاب اسلامی» در بوشهر و سه تابلو نقاشی با موضوع «۲ قرن مقاومت» در نگارخانه سوره حوزه هنری بوشهر برپا شده است.

به گفته رئیس حوزه هنری استان بوشهر، ۳۸ قاب عکس هنری به ابعاد ۴۵ در ۳۸ از آثار هنرمند عکاس علی‌اکبر اسکرووالا از عکاسان قدیمی بوشهر در این نمایشگاه به تماشا گذاشته شده است. او این عکس‌ها را در زمان پیروزی انقلاب اسلامی در سال۱۳۵۷ گرفته است.

امید پارسایی‌فر گفت: سه تابلو نقاشی اثر عباس تارخ با عنوان‌های «۲ قرن مقاومت بوشهر در برابر استعمار»، «شهید ابوتراب عاشوری نماد مقاومت در جنوب کشور» و «شهید نادر مهدوی و بیژن گرد نماد مقاومت در برابر شیطان بزرگ» در نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

به گفته او، در نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب در بوشهر کتاب دانشنامه استان بوشهر، دفاع مقدس و هنر نیز با تخفیف ۳۰ درصد برای فروش عرضه شده است.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: همچنین در نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب ۳۰ اینفوگرافیک شامل تشریح دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه به مناسبت چهل و سومین پیروزی انقلاب اسلامی تا ۲۲ بهمن از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.