رئیس مرکز بهداشت دزفول:

در هر شرایطی خدمات بهداشتی درمانی به مردم تداوم خواهد یافت

شفیعی نیا گفت: ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم در هر شرایطی تداوم خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: در هیچ شرایطی خدمات بهداشتی درمانی به مردم قطع نخواهد شد و هیچ شهروندی به دلیل دور بودن از مرکز شهر و زندگی در مناطق صعب العبور از دریافت این خدمات محروم نخواهد شد.

به گفته او تیم‌های سیاری (پزشک، ماما، پرستار و دارویار) مراکز بهداشتی سردشت و باغچه بان در یک برنامه مداوم به صورت ماهیانه به مناطق صعب العبور شمال شهرستان اعزام می‌شوند که در این ماموریت‌ها خدماتی مانند ویزیت همه بیماران، زنان باردار، تهیه دارو‌های اساسی، تزریقات و ... بصورت رایگان به مردم عزیز این مناطق ارائه می‌شود.

تیم سیاری مرکز باغچه بان که از روز شنبه ۹ بهمن به منطقه اعزام شده بودند، شب گذشته سه شنبه ۱۲ بهمن هنگام بازگشت در این منطقه گرفتار شرایط جوی و جغرافیایی منطقه به علت بارش برف سنگین شده بودند، با پیگیری‌های انجام شده و تلاش مسئولین و پرسنل پر تلاش هلال احمر این تیم گرفتار در برف نجات یافتند.

در این ماموریت ۴ روزه بیشتر از ۳۰۰ نفر از بیماران، سالمندان، مادران باردار، کودکان و نوزادان در این منطقه توسط آقای دکتر توفیق زاده پزشک تیم و خانم عبد زاده به عنوان ماما، ویزیت و تحت پیگیری و درمان قرار گرفتند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.