سرپرست مؤسسه آموزش عالی پاسارگاد شیراز گفت: این مؤسسه از مهرماه سال آینده در مقطع کارشناسی رشته حسابداری، حقوق و روانشناسی و در مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های معماری و حسابداری پذیرش خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - محمد حسین رئوفت سرپرست مؤسسه آموزش عالی پاسارگاد شیراز گفت: بخشی از فعالیت‌های دانشگاه پاسارگاد شیراز تحت نظارت وزارت تحقیقات، علوم و فناوری است و از نظر کیفی تنها واحد سطح یک در جنوب کشور محسوب می‌شود.

او گفت: بنای ما از ابتدای تاسیس مشارکت فعال در آموزش عالی کشور با استفاده از هیئت علمی توانا و همچنین وجود کادری دلسوز برای ارائه آموزش مطلوب و با کیفیت بوده است.

رئوفت گفت: هم‌اینک در ۳۵ رشته کارشناسی، کارشناسی ارشد و کاردانی دانشجویان در این مؤسسه در حال تحصیل هستند.

 سرپرست مؤسسه آموزش عالی پاسارگاد شیراز گفت: مؤسسه از مهر ماه سال آینده در مقطع کارشناسی رشته حسابداری، حقوق و روانشناسی و در مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های معماری و حسابداری پذیرش خواهند داشت.

او گفت: در جهت بالا بردن کیفیت آموزش به فرآیند جذب اساتید سرعت بخشیده‌ایم و به منظور تشویق هیئت علمی و ایجاد فضای رقابت علمی، اساتید جهت شرکت در کنفرانس‌ها و چاپ مقالات علمی مورد حمایت مالی قرار می‌گیرند.

رئوفت گفت:  نگاهی جدی به اعمال تخفیف به خانواده شهدا و ایثارگران از جمله دانشجویان رتبه اول تا سوم داریم و علاوه بر این بیماران خاص، فرزندان کارگران بازنشسته و برگزیدگان المپیاد‌های مختلف نیز از تخفیف شهریه ویژه برخوردار می‌شوند. همچنین تقویت ارتباط با صنعت و جذب طرح‌های پژوهشی مورد توجه خاص قرار دارد.

سرپرست مؤسسه آموزش عالی پاسارگاد شیراز گفت: تلاش‌مان بر این است که سطح کیفی موسسه را در بالاترین حد ممکن نگهداریم و در این باره قدردان زحمات هیئت علمی و کادر اداری هستیم.

او گفت: این مؤسسه با ۹ هزار مترمربع زیربنا دارای کارگاه آموزشی با تجهیزات به روز و مورد نیاز دانشجویان است و در حال حاضر ۱۵۰۰ دانشجو در این مؤسسه مشغول به تحصیل هستند.

رئوفت گفت: در ایام‌الله دهه فجر، مرکز مهارت آموزشی و مشاوره علمی با همکاری فنی و حرفه‌ای استان در این موسسه رسما افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار