فروش به سازندگان تلفن‌های اندرویدی به کوالکام کمک می‌کند تا یک سه ماهه قوی را گزارش دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان - شرکت طراح تراشه کوالکام، یکی از چندین شرکت مرتبط با تلفن همراه بود که در چند روز گذشته سود‌های زیادی را گزارش کرده است.

به گزارش فون آرنا، کوالکام برای سه ماهه اول مالی در سال ۲۰۲۲، درآمد ۱۰.۷۱ میلیارد دلاری (براساس اصول پذیرفته شده حسابداری) را گزارش داد که ۳۰ درصد بیشتر از سه ماهه اول مالی سال ۲۰۲۱ بود. درآمد خالص برای این دوره به ۳.۴۰ میلیارد دلار رسید که ۳۸ درصد از از ۲.۴۶ میلیارد دلاری که در سال گذشته گزارش شده بود بیشتر بود.

سود هر سهم (EPS) کوالکام ۴۱ درصد به صورت سالانه از ۲.۱۲ دلار به ۲.۹۸ دلار افزایش یافته است. کریستیانو آمون، رئیس و مدیر عامل این شرکت در این باره، گفت: "نتایج سه ماهه رکورد ما، منعکس کننده تقاضای قوی برای محصولات و فناوری‌های ما است.

آمون افزود: "ما در آغاز یکی از بزرگترین فرصت‌ها در تاریخ خود هستیم، بازار ما بیش از هفت برابر گسترش می‌یابد و به حدود ۷۰۰ میلیارد دلار در دهه آینده می‌رسد.

اسنپدراگون

مدیرعامل کوالکام کمبود جهانی تراشه را نیز مورد بحث قرار داد و گفت: "علیرغم چالش‌های مداوم در سراسر زنجیره تامین جهانی، طرح‌های چندمنبعی و توسعه ظرفیت ما، بهبود‌های تدریجی را در بحث عرضه، در طول سال ارائه می‌کند. "


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار