آیین جشن ویژه سالروز میلاد پنجمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام محمدباقر (ع) روز پنجشنبه در حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - حجت الاسلام احمدرضا مرادحاجتی گفت: رجب، ماه رحمت الهی است که نخستین روز آن همزمان با ولادت امام محمدباقر (ع) است.

امام باقر (ع) در سال ۵۷ هجری قمری به دنیا آمده و ۵۷ سال امامت کرد که بعد از امام صادق (ع) طولانی‌ترین دوره امامت را داشته اند.

او گفت: امام خمینی (ره) در اقتدا به پیامبر (ص) و ائمه (ع) در ۱۵ خرداد سال ۴۲ با صدای رسا فریاد زد آمریکا و اسرائیل کاره‌ای نیستند، امام (ره) شاگرد مکتب امام باقر (ع) بود و گفت زیر بار آمریکا نمی‌رویم.

این کارشناسی مذهبی گفت: دعوای انقلاب اسلامی با نظام سلطه، بر روی عبارت "لا اله الا الله" است. ما نمی‌توانیم این جمله را بگوییم، اما نسبت به باطل و ظلم بی تفاوت باشیم، زیرا مسلمان واقعی کسی است که مثل حضرت امام (ره) علیه بت زمان مبارزه کند و امروز بتی بزرگتر از آمریکا و اسرائیل و اقمارش در دنیا نیست.

حجت الاسلام مرادحاجتی گفت: بعضی مسوولان به حرف امامین انقلاب گوش نکرده و اوامر آن‌ها را اجرایی نکردند و همین باعث شد تا در بخش اقتصادی این همه فشار به مردم وارد آید، و الا عظمتی که انقلاب اسلامی و امام (ره) با اقتدا به امام باقر (ع) و ائمه (ع) و پیامبر (ص) برای کشور آفرید، بی نظیر است.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.