سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد گفت: راه دسترسی ۸۰ روستای این شهرستان بازگشایی شده و هم اکنون تردد در تمام راه‌های روستایی در جریان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد- رحمت نویدی نیا گفت: هم اینک تمامی محور‌های روستایی این شهرستان بازگشایی شده و راه روستایی "قزلجه" نیز که از طرف شهر بوکان مسدود بود نیز از طرف مهاباد بازگشایی شده است.

وی گفت: در چند روز اخیر به علت تداوم کولاک برخی محور‌های روستایی سخت گذر و کوهستانی چندین بار برف روبی شده است.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: تردد در تمامی محور‌های مواصلاتی و روستایی این شهرستان در جریان است، تردد در محور مهاباد – بوکان (برهان) نیز که به طور مکرر مسدود می‌شد هم اینک در جریان است.

وی گفت:، اما به علت برودت هوا و شبنم جاده‌ای، جاده لغزنده است بنابراین به شهروندانی که قصد تردد در این مسیر را دارند توصیه می‌شود، با رعایت فاصله طولی استاندارد و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

نویدی نیا گفت: در محور مهاباد - سردشت در گردنه "جواله رشان" نیز توصیه می‌شود به علت احتمال کولاک از سفر‌های غیرضروری در این مسیر خودداری شود و رانندگان در صورت تردد، ضمن به همراه داشتن زنجیر چرخ، سوخت کافی و جیره خشک، از سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاک کن خودرو اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.