۲ طرح بهداشتی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات بانک کارآفرینی امید گرامیداشت سومین روز از دهه فجر در ایرانشهر با حضور فرماندار و جمعی از مسولان ایرانشهر افتتاح شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -مدیر منطقه ۶ کشوری صندوق کارآفرینی امید در آیین افتتاح این ۲ طرح با گرامیداشت چهل و سومین بهار انقلاب گفت: رسالت صندوق کارآفرینی امید ایجاد اشتغال و خدمات رسانی به مردم است که در کنار ایجاد شغل‌های کوچک و کسب و کار‌های خانگی این صندوق همیشه حامی طرح‌های بزرگ اقتصادی نیز بوده و در این دوران کرونایی افتتاح این ۲ طرح بهداشتی خدمتی دیگر از صندوق برای مردم سیستان و بلوچستان بود.

ادریس دینارزهی گفت: تسهیلات ارائه شده به این ۲ طرح از محل تفاهم‌نامه صندوق کارآفرینی امید با وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی پرداخت شده و برای حدود ۲۰ نفر اشتغال مستقیم داشته است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان نیز در آیین افتتاح این ۲ طرح بهداشتی گفت: امروز یک درمانگاه خصوصی شبانه‌روزی و یک کلینیک مجهز دندانپزشکی برای مردم ایرانشهر به بهره‌برداری رسید.

غلامعلی صمصامی گفت: برای ساخت درمانگاه شبانه روزی التیام و کلینیک دندانپزشکی، صندوق کارآفرینی امید در مجموع ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد چهارصد پرداخت کرده است.

او گفت: درمانگاه شبانه‌روزی شامل قسمت‌های جراحی سرپایی مامایی اتاق تزریقات، دندانپزشکی و احیای قلبی است.

انتهای یام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار