هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۳ دیدار برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان- هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۳ دیدار و به صورت همزمان از ساعت ۱۶ آغاز شد. ۴ دیدار باقی مانده هم فردا برگزار می‌شود.

سن ایچ ساوه ۲  مقاومت البرز ۳

در اولین بازی امروز ۲ تیم سن ایچ ساوه و مقامت البرز به مصاف هم رفتند و در پایان تیم مقاومت البرز موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ از سد شاگردان محسن حسن زاده در تیم سن ایچ ساوه عبور کند. مقاومت با این پیروزی ۴۶ امتیازی شد و موقتا در رده سوم قرار گرفت و تیم فوتسال سن ایچ ساوه هم با همان ۴۴ امتیاز جایگاه پنجم جدول را در اختیار دارد. از حواشی این مسابقه می‌توان به حضور وحید شمسایی سرمربی تیم ملی اشاره کرد که این بازی را در سالن فجر ساوه از نزدیک تماشا کرد.

چیپس کامل مشهد ۲  سپاهان اصفهان ۵

در دیگر بازی امروز تیم‌های چیپس کامل مشهد سپاهان اصفهان رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان این مسابقه تیم فوتسال سپاهان اصفهان موفق شد میزبان خود را با نتیجه ۵ بر ۲ از پیش رو بردارد. نماینده اصفهان با این پیروزی ۲۶ امتیازی شد و در رده هفتم جدول مسابقات لیگ برتر قرار دارد. همچنین تیم فوتسال چیپس کامل مشهد هم با این شکست ۲۲ امتیازی باقی ماند و در رده دهم جدول جای گرفته است.

زندی بتن کلاردشت ۷  فرش آرای مشهد ۲

در آخرین بازی امروز تیم‌های زندی بتن کلاردشت و فرش آرای مشهد مقابل هم قرار گرفتند، که در پایان این دیدار تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت توانست با نتیجه ۷ بر ۲ حریف خود را شکست داده و با ۲۶ امتیاز به رده ششم جدول صعود کرد. تیم فرش آرا هم با این شکست ۲۵ امتیازی باقی ماند و جایگاه هشتم جدول را به خود اختصاص داده است.


بیشتر بخوانید


سایر مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال فردا برگزار می‌شود که در مهم‌ترین دیدار تیم‌های مس سونگون و کراپ الوند قزوین به مصاف هم می‌روند و گیتی پسند اصفهان صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر هم باید به مصاف ملی حفاری اهواز برود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار