با فروش هزار و ۱۷۰ میلیارد ریالی در مزایده الکترونیک اموال تملیکی استان، در مجموع هرمزگان بیشترین فروش اموال تملیکی را در کشور داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان بندرعباس -مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: مزایده الکترونیک اموال تملیکی، در یک هفته و به صورت الکترونیک برگزار شد که با استقبال گسترده متقاضیان روبرو شد.

به گفته قهرمانی، ۱۶۱ ردیف کالا شامل مواد اولیه تولید، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی، ماشین آلات راه سازی و انواع کالاهای بادوام عمومی در مزایده سراسری اموال تملیکی استان هرمزگان عرضه شد که این اقلام در مجموع به مبلغ هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال به فروش رسیدند.

وی گفت: اقدامات خوبی نیز برای اطلاع رسانی در خصوص برگزاری این مزایده از طریق رسانه ها، خبرگزاری ها، جراید و مطبوعات صورت گرفت و با توجه به سامانه طراحی شده، امکان بازدید نوبه ای از سایت و خرید خرد و تکی کالاها نیز برای متقاضیان فراهم شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان افزود: طبق اطلاعیه‌های از پیش منتشر شده، این مرحله از مزایده الکترونیک اموال تملیکی از طریق سامانه سازمان اموال تملیکی به نشانی: www.tamliki.ir و سامانه مناقصات و مزایده های دولت (ستاد ایران) به نشانی: www.setadiran.ir قابل رؤیت و قیمت گذاری بود و متقاضیان از چهارم تا دهم بهمن ماه ۱۴۰۰ با مراجعه به این سامانه ها، پیشنهادات خود را برای خرید کالاهای عرضه شده به بالاترین قیمت، ارائه کردند.

وی گفت: مجموع فروش استان هرمزگان در سال جاری تا تاریخ ۱۴ بهمن ماه حدود 5 هزار و صد میلیارد ریال است که بر این اساس استان هرمزگان با اختلاف سه هزار میلیارد ریالی نسبت به استان‌های دیگر رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.