سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از اعلام آمادگی اپراتور رایتل برای مشارکت در توسعه ارتباطات مناطق روستایی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-سید مصطفی فلاح در نشست مشترک با مدیران اپراتور رایتل ،گفت: برای اولین بار در کشور ظرفیت اپراتور رایتل برای توسعه مناطق محروم مورد بررسی قرار گرفت و پس از بررسی‌های فنی و تایید مجری طرح USO به منظور گسترش و بهبود وضعیت ارتباطی برخی از روستا‌های مازندران ظرفیت این اپراتور در خدمت مردم مناطق روستایی قرار خواهد گرفت.

با همکاری اپراتور رایتل بررسی فنی وکارشناسی وضعیت ارتباطی و امکان ارائه خدمات ارتباط همراه در بیش از ۱۰۰ روستا استان از محل پروژه USO انجام گرفت و بهبود پوشش ارتباطی همه روستا‌های استان نیز در سه بخش نصب سایت‌های جدید، ارتقاء تکنولوژی سایت‌های ۲G و همچنین بهینه سازی برخی از سایت‌های موجود بررسی شد.

به گفته سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گسترش عدالت ارتباطی و دسترسی همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات و دستیابی به اینترنت پر سرعت در تمامی مناطق استان از مهمترین برنامه‌های وزارت ارتباطات است و برنامه ریزی لازم جهت تحقق این امر اداره­ کل در استان صورت گرفته و تحقق این مهم در حال پیگیری است.

شرکت خدمات ارتباطی رایتل سومین اپراتور سراسری تلفن همراه است که سیم کارت‌های نسل سوم و چهارم شبکه تلفن همراه را ارائه می‌کند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار