دیدار تیم‌های دورتموند – بایرلورکوزن بدون هالند و آزمون

سایت رسمی مسابقات فوتبال بوندس لیگای آلمان از غیبت سردار آزمون بازیکن جدید تیم بایرلورکوزن برابر دورتموند خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان - در چارچوب هفته ۲۱ مسابقات فوتبال بوندس لیگای آلمان روز یکشنبه تیم بایرلورکوزن که به تازگی سردار آزمون مهاجم تیم ملی کشورمان را به خدمت گرفته است در ورزشگاه وستفالن مهمان تیم بورسیا دورتموند خواهد بود.

سایت رسمی بوندس لیگا در گزارشی که به همین مناسبت منتشر کرده از غیبت ارلینگ هالند ستاره نروژی تیم دورتموند و سردار آزمون بازیکن تازه وارد بایرلورکوزن خبر داده است.

این سایت نوشت، به نظر می‌رسد ارلینگ هالند و سردار آزمون تماشاگران دیدار روز یکشنبه بوروسیا دورتموند با بایرلورکوزن باشند.
هالند در پیروزی ۳-۲ دورتموند مقابل هوفنهایم قبل از تعطیلات بازی‌های ملی شانزدهمین گل خود را در لیگ به ثمر رساند، اما به دلیل مصدومیت مجبور شد زمین بازی را ترک کند و بعید است دورتموند ریسک کند و او را یکشنبه به میدان بفرستد. هالند در پیروزی دراماتیک ۴-۳ تیمش مقابل لورکوزن در بازی هفته چهارم (بازی رفت) ۲ بار گلزنی کرد.

در ادامه این گزارش با اشاره به پاتریک شیک و موسی دیابی در ترکیب بایرلورکوزن آمده است، این هفته یک مهاجم مستعد دیگر به این ۲ مهاجم مستعد پیوست، آزمون در آستانه بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، انتقال از زنیت سن پترزبورگ را تکمیل کرد. با این حال بعید است که این بازیکن ایرانی مقابل دورتموند به میدان برود.

بایرلوزکوزن با ۳۵ امتیاز از ۲۰ بازی پس از بایرن مونیخ ۴۹ و دورتموند ۴۳ امتیازی در رتبه سوم بوندس لیگا قرار دارد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار