امام جمعه کرمان گفت: باید در بخشی از زمینه‌ها برای موفقیت بیشتر کار کنیم یکی از بحث‌ها موضوع اقتصادی و معیشت مردم است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی امروز در خطبه های نماز جمعه کرمان در مصلای امام علی (ع) گفت: در قرآن کریم سعادت منوط به خدا ترسی است اما در اصل خداترسی شامل سه دستور بسیار مهم است که خداوند برای پیامبر صادر کرده است که این دستورات برای همه ما است اگر چه مخاطب پیامبر است یکی از دستورات صبر ، حوصله و مقاومت است بعضی از کار‌ها زود بازده نیستند و سال‌ها باید زحمت بکشید و دستور دوم استغفار در مقابل گناهان است و دستور سوم تسبیح و حمد خداوند است.

اومی گوید: تسبیح یعنی اعتقاد به اینکه خداوند تبارک و تعالی هیچ نقص و عیبی در آن نیست خداوند هیچ نقص و عیبی ندارد ستایش خدا و حمد خدا هم در عصر گاه و هم در صبحگاه وقت تسبیح خداوند است و صبح گاه قبل از اینکه وارد کار و جامعه شود قبلش بایدتسبیح خداوند را در دستور کار قرار دهیم ودر تمام صحنه زندگی از لحظه که بیدار می‌شوید تا لحظه‌ای که به استراحت می‌پردازد باید به فکر خدا باشید در همه احوالات به یاد خدا باشید و باید مدیریت زندگیمان را به خدا بسپاریم.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت:ارتش امروز بزرگترین و مهمترین نیرو‌ی مدافع انقلاب ، نظام و تحت امر فرماندهی ولایت فقیه است.

او می گوید:در آستانه ورود به چهل و چهارمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم برای برگزاری این پیروزی بحث‌های فراوانی وجود دارد منتظر هستیم ببینیم که مسئولان کشور به خصوص با شرایط خاصی که اتفاق افتاده در بحث کرونا چه تصمیمی  برای ۲۲ بهمن می گیرند.

به گفته امام جمعه کرمان انقلاب شکوهمند اسلامی در شرایطی که مردم از امام حمایت  و دستور امام را عملیاتی کردند حادث شد و  طولی نکشید که رژیم طاغوت هم فهمید که نمی‌تواند مقاومت کند وقتی انقلاب پیروز شد یکی از سران رژیم جعلی اسرائیل به صراحت گفت زلزله‌ای در ایران اتفاق افتاد که خاورمیانه را لرزاند در آینده‌ای نزدیک این زلزله دنیا را خواهد لرزاند دشمن هم افق دیدشان این است که انقلاب ما یک انقلاب جهانی خواهد شد.

او گفت:به رغم اینکه سختی‌های فراوانی در مسیر انقلاب هم به صورت طبیعی قرار داشت و هم دشمنان هر روز حادثه‌ای خلق می‌کنند و گردنه‌ای جلوی مسیر پیروزی و عبور از سختی‌ها برای ما به وجود می‌آوردند، اما انقلاب ما با قدرت  و قاطعیت و به فضل خدا از همه این مشکلات عبور می کند.

امام جمعه کرمان می گوید: باید در بخشی از زمینه‌ها بیشتر کار کنیم یکی از بحث‌ها بحث اقتصادی و معیشت مردم است که در این بحث دولتی سر کار است که مردمی است از این رو از این دولت انتظار می‌رودکه چند اتفاق مهم را رقم بزند اولین اتفاق که همه باید کمک کنند گام دوم انقلاب است گام مهمی که باید بستر آن در این دولت مهیا شود و آن توجه به نسل جوان ، متعهد و انقلابی است و باید میدان را برای جوانان باز کنید.

او گفت:بحث دوم اشتغال است به بنگاه‌های اقتصادی در استان اجازه کار دهید کشور با نسل‌های جدید انقلابی در دولت مردمی روبه رو است که می توانند یک حماسه جدید خلق کنندو اگر می‌خواهید در این بخش اتفاقی بیفتد باید کار را باز به جوانان متخصص بسپارید.

امام جمعه کرمان می گوید:ما هیچ نگرانی از تحریم ها نداریم گرچه تحریم‌ها ظالمانه هستند کشور را در بخشی از فعالیت‌ها فلج می‌کنند، اما قابل جبران است با روحیه جهادی با تدبیر و برنامه و با ایمان به خدا می‌شود از آن‌ها عبور کرد و کشور در این بخش هم پیروز میدان می شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار