نماز جمعه علاوه بر شهر مقدس قم در پردیسان، کهک ،خلجستان،سلفچگان و جعفریه هم با معنویتی خاص اقامه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم -خطیب جمعه منطقه پردیسان در خطبه های  امروز نماز جمعه با اشاره به توفیقات و دستاورد‌های انقلاب اسلامی گفت: هزینه‌هایی که خانواده شهدا دادند برای اقامه اسلام و دین بود.

او گفت: این نظام بر اساس ولایت و تفکر شیعی استوار و این انقلاب میراث ائمه اطهار علیهم السلام برای عصر غیبت است.

خطیب موقت پردیسان گفت: انقلاب باید برای جوانان ما محل افتخار باشد و جوان ما باید به دستاورد‌های انقلاب از دفاع مقدس و عرصه‌های علمی و دفاعی افتخار کند.


نماز جمعه بخش خلجستان

حجت الاسلام یزدی امام جمعه بخش خلجستان تبیین و قدر شناسی دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را وظیفه مسئولین برشمرد و گفت: خدماتی که دولت به مردم تقدیم کرده باید با جهاد تبیین بازگو شود.

او گفت : نارضایتی مقام معظم رهبری از صنعت خودرو سازی کشور بسیار به حق و قابل تامل است که باید هرچه سریعتر پیگیری و برطرف شود و برای ارتقاء این صنعت از صنایع پایه بهره برداری شود.


خطبه‌های نماز جمعه سلفچگان

حجت السلام جبارزاده امام جمعه موقت بخش سلفچگان در خطبه‌های نماز جمعه این بخش گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در رابطه با کالا‌های قاچاق به مسئولان تاکید فرمودند که مبارزه با قاچاق باید کاملا قاطع و بی رحمانه باشد و جنس لوکس قاچاق را بیندازید زیر دستگاه خردکننده و خردش کنید.

او گفت: ما هم این درخواست را از مسئولین مربوطه داریم که با اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب با بر خورد جدی با واردات قاچاق زمینه شکوفایی تولید ملی که برکاتی را به همراه دارد فراهم کنند.

 

نماز جمعه جعفریه

حجت الاسلام دهقانی امام جمعه جعفریه ایستادگی در مقابل استکبار را از برکات انقلاب دانست  و گفت: امروز جمهوری اسلامی به قدرتی رسیده که هیچ ابرقدرتی جرات تعرض به خاک و ملت جمهوری اسلامی ایران را ندارد و خود دشمنان اعتراف میکنند که حتی تحریم نیز نتوانست ملت ایران را تسلیم اراده استکبار کند.

 

نماز جمعه کهک

حجت الاسلام صبوری فیروزآبادی امام جمعه شهرستان کهک با استناد به آمار‌های بین المللی به تبیین پیشرفت‌های کشور در ایجاد خدمات اولیه به مردم در عرصه‌های آب آشامیدنی، برق، گاز و بهداشت پرداخت و در پایان خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سالروز شهادت امام هادی علیه السلام مصائب امام مظلوم را یادآور شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.