فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان ۳ نفر، عاملان قتل مسلحانه جوانی ۲۶ ساله در منطقه "آسپیچ"دستگیر شدند.

سردار"احمد طاهری" گفت: در تاریخ نوزدهم دی ماه سال جاری در پی قتل مسلحانه جوانی ۲۶ ساله در منطقه "آسپیچ" شهرستان سراوان بررسی موضوع، به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

او گفت:کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی و تحقیقات گسترده میدانی خود عامل اصلی این جنایت را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی  سیستان و بلوچستان گفت: در نهایت با اقدامات تخصصی پلیس محل اقامت مظنون به قتل شناسایی و متهم در یک اقدام ضربتی دستگیر شد.

سردارگفت: متهم دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی و در نتیجه تحقیقات تخصصی صورت گرفته به قتل این جوان به دلیل اختلافات قبلی اقرار کرد.

او گفت: با همکاری ۲ نفر از بستگان خود با شلیک کلت کمری مقتول را به قتل رسانده و متواری شده اند که بلافاصله در اقدامی ضربتی پلیس ۲ متهم دیگر نیز دستگیر و یک قبضه اسلحه کلت کمری در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها کشف شد.

او از شهروندان خواست اختلافات خود با دیگران را تنها از طریق قانونی بر طرف و از هر گونه تسویه حساب شخصی و خودسرانه خودداری نمایند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: دستگیری قاتل ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار