مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: برگزاری جشنواره فیلم فجر در ۲ شهرستان این استان برای اولین بار رخداد مهمی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد،احمد حسین فتایی در آیین اکران فیلم‌های جشنواره فجر در لرستان گفت: هفتمین جشنواره فیلم فجر در لرستان همزمان با چهلمین جشنواره در کشور برگزار می‌شود.

وی گفت: باوجود اینکه لرستان یک استان کم برخوردار است، اما برای اولین بار در کشور، این استان همزمان جشنواره فیلم فجر را در شهرستان‌های خرم‌آباد و بروجرد میزبانی می‌کند که این رخداد بسیار مهم می‌باشد.

وی افزود: ۱۶ فیلم در سینما استقلال خرم آباد و ۱۶ فیلم در سینما فلسطین بروجرد از بخش مسابقه سینمای ایران و سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر برای علاقه‌مندان به این حوزه پخش می‌شود و تلاش خواهیم کرد که وقفه‌ای در برگزاری جشنواره‌ها در آینده رخ ندهد.

وی ادامه داد: جشنواره کالا‌ها و محصولات فرهنگی نیز روز‌های آینده در لرستان برگزار می‌شود همچنین این استان میزبان جشنواره‌های متعددی تا پایان سال خواهد بود.

بر اساس اعلام دبیرخانه چهلمین جشنواره فیلم فجر، ۱۶ فیلم از بخش سودای سیمرغ این رویداد از پانزدهم بهمن ماه تا جمعه ۲۲ بهمن ماه به مدت یک هفته در لرستان به روی پرده خواهد رفت.

فیلم سینمایی " بیرو " که به داستان زندگی علیرضا بیرانوند، دروازه بان لرستانی تیم ملی ایران می‌پردازد، دوشنبه ۱۸ بهمن ماه در سینما استقلال خرم آباد اکران خواهد شد.

علاوه بر بیرو به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی، فیلم‌های سینمایی خائن کشی، درب، ملاقات خصوصی، ماهان، مرد بازنده، هناس، بدون قرار قبلی، شب طلایی، موقعیت مهدی، شادروان، برف آخر، شهرک، علف زار، دسته دختران و ضد نیز برای علاقه‌مندان لرستانی اکران می‌شود.

فیلم‌های این دوره در ۲ سانس و از ساعت ۱۸ تا ۲۰ و ۲۰:۳۰ تا ۲۲:۳۰ در سالن‌های یک و ۲ سینما استقلال اکران می‌شوند و فروش بلیط نیز به صورت اینترنتی و از طریق سایت اختصاصی جشنواره خواهد بود.


انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.