افتتاح ۴۲ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲۳ پروژه راهداری در جنوب استان کلنگ زنی و ۱۹ پروژه افتتاح می‌شود.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -جلال الدین قادری گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر امسال عملیات ساخت ۲۳ پروژه شامل زیرسازی و آسفالت راه‌های روستایی، احداث پل، تکمیل ابنیه فنی، احداث محور روستایی، بهسازی و روکش آسفالت و مجتمع خدمات رفاهی در جنوب سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود.

او گفت: بیش از ۹۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای کلنگ زنی پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان به افتتاح ۱۹ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اشاره کرد و افزود: مجتمع خدمات رفاهی، روکش آسفالت گرم، لکه گیری موضعی، احداث پل، آسفالت سرد امولسیونی، زیرسازی و آسفالت راه روستایی از مهمترین پروژه‌های قابل افتتاح دهه فجر امسال در حوزه تحت پوشش این اداره کل بوده که برای راه اندازی آن‌ها افزون‌بر ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

او گفت: تمام پروژه‌های بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در راستای افزایش ارتقای ایمنی و نگهداری راه‌ها به عنوان سرمایه‌های ملی و در نهایت به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای است که به صورت مستمر و با جدیت پیگیری و اجرایی می‌شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار