سکویا جدید به صورت استاندارد با پیشرانه هیبریدی iForce MAX توندرا عرضه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان - تویوتا سکویا یک خودرو شاسی بلند فول سایز و سه ردیفه است که بر اساس پلتفرم پیکاپ تراک توندرا ساخته شده است؛ این خودرو قرار است برای سال ۲۰۲۳ به روز شود. مدل جدید مدرن‌تر از نسل دوم سکویا قدیمی است که جایگزین آن شده است.

سکویا جدید به صورت استاندارد با پیشرانه هیبریدی iForce MAX توندرا عرضه می‌شود که ترکیبی از یک موتور ۳.۴ لیتری V-۶ با یک موتور الکتریکی را دارد که می تواند در مجموع ۴۳۷ اسب بخار قدرت تولید کند.

در داخل، یک صفحه نمایش لمسی بزرگ وجود دارد که جدیدترین نرم افزارهای تویوتا در آن طراحی شده است؛ همچنین در داخل یک کابین جادار  با هشت صندلی برای مسافران ارائه شده است که این امر باید سکویا را با رقبایی مانند شورولت تاهو و فورد  Expedition رقابتی‌تر کند.

تویوتا سکویا 2023
 

سکویا برای سال ۲۰۲۳ بازطراحی شده است و از همان پایه‌های توندرا ، لندکروزر و لکسوس LX۶۰۰ جدید استفاده می‌کند. این نسخه اکنون تنها به صورت هیبریدی در دسترس است و ظاهری جدید در داخل و خارج دارد.

 

تویوتا سکویا 2023
 

در حالی که تویوتا هنوز قیمت این خودرو را مشخص نکرده است اما احتمالا نسخه لیمیتد آن ارزان ترین نسخه باشد. این نسخه دارای صفحه نمایش لمسی بزرگتر از نسل قبل، درب برقی، صندلی‌های جلو با گرمکن و خنک کننده و ردیف سوم تاشو برقی است.

 

تویوتا سکویا 2023
 

سکویا به صورت استاندارد با پیشرانه هیبریدی iForce MAX عرضه می‌شود که در پیکاپ توندرا جزو گزینه های اختیاری است. این پیشرانه از یک موتور ۳.۴ لیتری V-۶ توئین توربو و یک موتور الکتریکی تشکیل شده است که در مجموع ۴۳۷ اسب بخار قدرت و ۵۸۳ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند.

 

تویوتا سکویا 2023
 

گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک توندرا نیز در شاسی بلند سکویا طراحی شده است؛ دیفرانسیل عقب نیز با چهار چرخ محرک اختیاری در اکثر نسخه‌ها و در مدل آفرود  TRD Pro استاندارد است، نسخه TRD Pro همچنین با تجهیزات آفرود مانند کمک فنر‌های ارتقا یافته، صفحه ترمز جلو، دیفرانسیل عقب قفل شونده و چرخ‌های ۱۸ اینچی متفاوت عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار