معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از کشف ۵ محموله قاچاق به همت پاسداران گمنام امام زمان (عج) در این شهرستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- علی‌اکبر کریم پور گفت: با تلاش و اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه تویسرکان طی دو عملیات جداگانه محموله‌های قاچاق کشف و ضبط شد.

او گفت: محموله دارو‌های قاچاق و غیر مجاز توسط اطلاعات سپاه تویسرکان با همکاری بازرسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان شامل ۳۵ عنوان دارو به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال است که برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: طی یک عملیات دیگر نیز اطلاعات سپاه تویسرکان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان تویسرکان سه محموله آرد دولتی توزیع شده خارج از شبکه را کشف و ضبط کردند.

کریم پورگفت: این محموله شامل ۲۵۴ کیسه آرد دولتی به ارزش ۴۵۷ میلیون ریال است که پس از کشف این محموله پرونده‌ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

مبارزه با اخلالگران اقتصادی و تامین امنیت مردم در دستور کار جدی اطلاعات سپاه قرار دارد و اطلاعات سپاه استان از تمام ظرفیت‌های خود برای ناامن کردن محیط برای قاچاقچیان استفاده می‌کند تا علاوه بر ایجاد امنیت، رونق تولید داخلی نیز محقق شود.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار