میزان انفجار گاز در شهر اراک در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اراک - مسعود آقازیارتی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی انفجارات گاز در اراک در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته جزئیات این خبر را به شرح زیر عنوان کرد.

از اوایل امسال تا کنون ۱۴ مورد انفجار در شهر اراک رخ داده است و در اثر این انفجار‌ها هم تا کنون هشت نفر مصدوم شده اند این در حالی است که سال گذشته یازده مورد انفجار در شهر اراک رخ داده است.

علت اصلی انفجار روز چهارشنبه ۱۳ بهمن در یکی از واحد‌های ساختمان هشت طبقه کوی صادقیه اراک را نشت گاز عنوان کرد و افزود حادثه در دست بررسی است و نتیجه قطعی متعاقبا توسط کارشناسان اعلام می‌شود.

این حادثه ساعت ۱۲ ظهر در اثر انفجار گاز در طبقه سوم بلوک ۲۷ کوی صادقیه اراک به وقوع پیوست که بر اثر آن به ۶ واحد این بلوک خسارت کلی و به مشاعات و آسانسور کل بلوک آسیب وارد شده و دیوار‌های بلوک نیز تخریب شده است.

آقازیارتی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک از مردم خواست ساختمان را بیمه کنند و از وسایل و اتصالات استاندارد استفاده کرده و از نگهداری هرگونه سیلندر گاز مایع در منزل خودداری کنند.

از اوایل امسال تا کنون نیز۲۸۴۶ حادثه در شهر اراک رخ داده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار